torstai 19. helmikuuta 2009

Uusi perheenjäsen


Meillä on uusi perheenjäsen. Se on suloinen, pieni, pyöreä ja musta. Se nuohoaa väsymättömästi jokaisen nurkan ja kolon. Se pyörii ja hyörii ja sen touhuja on kiva katsella. Kannustan sitä ja ihailen sen toimia, jopa mieheni juttelee sille hellyyttävästi. Sen lempinimi on Robo.

Hankimme siis eilen Robo-mopin Rauman Hong Kongista. Olen kuullut työkaveriltani suosituksia ko. laitteesta ja nyt vihdoin Raumalla näimme sen. Huonosti tosin meinasi käydä, sillä ensin ostimme vain tyhjän laatikon. Onneksi rupesin heti tutkimaan uutta hankintaamme ja epäilin jotakin puuttuvaksi, kun laatikko sisälsi vain siivousliinoja. Ei kai mikään voima voi pelkkiä liinojakaan liikuttaa.

Siispä käännyimme takaisin ja sain tietysti uuden laatikon, joka sisälsi myös itse Robo-mopin. Nyt moppi siis nuohoaa lattioitamme, tällä hetkellä on menossa makuuhuone. Ainakin ne pölyhiukkaset ovat poissa, jotka liinaan tarttuvat, joten olen ihan tyytyväinen.

Siivoamisesta en varmaankaan vielä kokonaan pääse, mutta ehkä joskus hankimme vielä oikean robotti-imurin. Olisihan se aika kätevää, kun imuri siivoaisi, sillä aikaa kun muut ovat töissä tai koulussa.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mun ja Annin tilalle on hankittu uus pienokainen kahta korvaamaan?

Mummu kirjoitti...

Niin just. Ei täällä oikein kukaan nykyään siivoakaan paitsi nyt tämä Robo.

Annimaria kirjoitti...

Aika huono mun korvaaja on tuo robottimoppi, kun mä varmaan lähinnä vaan sotkin kotona ollessani.