sunnuntai 1. helmikuuta 2009

Helmikuun haasteita


Tammikuussa kirjasin ylös lupauksia tulevalle vuodelle ja ajttelin nyt luvata helmikuussakin jotakin uutta. Lupausten kirjaaminen tänne auttoi varmasti paremmin pysymään niissä. Ainakin muutaman olen pystynyt pitämään.

Tässä vanhat lupaukseni ja kommenttini niihin, miten on mennyt ja muutama uusi:

  • en osta sisustuslehtiä irtonumeroina Tämä lupaus on pitänyt täydellisesti! Olen siitä niin onnellinen ja ylpeä. Vanhat lehdet olen jo lahjoittanut eteenpäin.

  • otan oman kassin kauppaan Vain muutaman kerran kassi on unohtunut, olen siihenkin ihan tyytyväinen, vaikka jostakin luin, että uusiomuovista valmistettu kassi olisi ekologisin.

  • yritän hyödyntää jääkaapista ja kuivatavarakaapista löytyviä tuotteita ennenkuin ryntään kauppaan Aina ei ole onnistunut vaan on ollut helpompaa lähteä kauppaan ja ostaa jotakin valmista sieltä.

  • keitän kahvia vain sen verran kuin sitä tarvitaan Tämä on onnistunut lähes täydellisesti.

  • en osta niin paljon uusia vaatteita Olen ostanut vain kolme pitkähihaista t-paita Vapaa Valinnan alesta n. 4 € kpl

  • yritän hyödyntää kaikkea vanhaa Tätähän minä aina teen. Olen myös tehnyt yhden keskeneräisen neuletyön valmiiksi ja tarkoitus olisi jatkaa muutkin ufot valmiiksi.

  • en liity yhteenkään kirjakerhoon Olen vain eronnut niistä mistä helpolla pääsi eroon eli ei joutunut maksamaan mitään lisämaksuja erotessaan.

  • en tilaa uusia lehtiä En ole tilannut, vaan perunut vanhoja tilauksia.

  • en kerää turhaa tavaraa Tämä on vaikea, koska en raaskisi heittää mitään pois, mutta uuttakaan en ole hankkinut.

  • käyn lenkillä 3-4 kertaa/vko Ehkä juuri ja juuri toteutunut.

  • en syö karkkeja, enkä pullia... Vähän on tullut syötyä!

  • siivoan paremmin ja ahkerammin Ehkä vähän paremmin.

  • nautin pikkuasioista kotona ja luonnossa Parantamisen varaa olisi.

  • nautin uudesta saunastamme ja maisemasta, joka saunan ikkunasta avautuu suurinpiirtein sellaisena kuin ylläolevassa kuvassa Saunottu ollaan.
Uusia lupauksia:
  • Aloitan kuntosalin ja jumpan muutenkin.
  • Syön kevyesti=paino putoaa vähintään 4 kg
  • Teen tekemättömiä töitäni = järjestelyä, siivousta, keskeneräisiä käsitöitäni...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hyviä lupauksia olet tehnyt ja kiitettävästi myös näemmä pitänyt. Tsemppiä uusiin lupauksiin ja talvisia terveisiä Keravalta!