torstai 21. helmikuuta 2008

Lomailua edelleen



Kävimme jälleen kelkkailemassa ja se tuntuu oikein kunnolla reisissä-hyvää liikuntaa tuokin. Paikallinen laturetkikin on jouduttu perumaan, mutta tilalle voisi kehitellä vaikka kelkkailuretken. Mielikuvitusta pitäisi käyttää enemmän, kun nyt vaikuttaa siltä, että ilmasto on muuttunut.


Enemmän ja enemmän tulee mietittyä tuota ilmastonmuutosta ja kestävää kehitystä. Tänäänkin söimme Etelä-Afrikasta tuotettuja viinirypäleitä! Olen myös ruvennut miettimään mitä tehdä kaikenmaailman pakkauksilla ja muovipusseilla yms. Muistan joskus vannoneeni, etten pese ja kerää vanhoja muovipusseja niin kuin lapsuudenkodissani, mutta nyt olen sitä aloittelemassa ja mietin jo mitä kaikkea niistä voisi tehdä. Kahvipussejakin olen kerännyt ja kaikenlaisia pakkauksia, jos vaikka jotakin niihin joskus pakkaisin. Hyviä vinkkejä askarteluihin löytyy kyllä esim. http://www.kierratyskeskus.fi/askartelu

1 kommentti:

satumh kirjoitti...

olit kysellyt locker hookingista. öö...ei mulla ainakaan oo tiedossa että siitä ois mitään kirjaa..ei ainakaan oo sattunut silmään.. ite oon tehnyt tasan kaks työtä (http://satumh.vuodatus.net/blog/category/helmivirkkaus), ja nekin vaan tavallisella virkkuukoukulla. lankakauppa.comista sais ainakin niitä oikeita koukkuja. pohjaa saa varmaan käsityöliikkeestä ku käsityöliikkeestä.